Kaikki tuntuvat kirjoittavan itsessään olevista omituisuuksistaan, joten miksen minäkin, kun ei oikein tuo siivouskaan tunnu etenevän.

Kuusi outoa juttua minussa. No nuo ovat ihan 'normaaleja' minulle ominaisia piirteitä, mutta jos katselen itseäni ikäänkuin ulkopuolelta niin…<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Harrastukseni. Siitä tulee jo muutama kummallisuus vastaan, tai ainakin monet ovat niitä kovin ihmetelleet. Tykkään sukeltaa pimeään ahtaaseen luolaan. Tykkään telttailla talvella keskellä lumihankea tai jopa keskellä jäätikköä. Tykkään kiipeillä kalliolla, jääputouksissa ja vuorilla. Erityisesti tykkään vauhdilla laskeutumisesta :D

Pidän myös urheilullisesta itsensä rääkkäämisestä.

 

Olen ehkä adrenaliininarkkari, joksi englanninopettaja minua kerran kutsui.

 

Mitäs vielä.

 

Sukelluspiireissä minua pidetään outona, sillä olen noin 150 sukellukseni aikana suorittanut ihan tajuttoman määrän kursseja. Tässä nyt itseäni kehuskellakseni voin kertoa, että olen pari sukellusta vaille full cave -diver (IANTD), normomic trimix –diver (IANTD), P3 (CMAS), Rescue diver (NAUI), jäätävien olosuhteiden sukeltaja ja tuossa keväällä olen toivottavasti vielä assistant instructor (NAUI). Yhteensä siis 12 kurssia.

Ihan sairasta ;->

 

Pidän myös hyvin mielenkiintoisena kaiken maaliman kaasulaskuja ja mikrokuplateorioita. Liittyvät siis sukeltamiseen nekin.

 

Muita outoja juttuja, joitakin pieniä, ovat esim. siivous ym. talouden huolto, joka ei siis onnistu ilman musiikkia, ei millään. En pysty lähtemään juoksulenkille ilman trikoita. Ja voin ostaa ihan törkeän kalliin sukellus, kiipeilyhärpäkkeen tai teknisen urheiluvaatekappaleen ilman oman tunnon tuskia.

 

Mutta varmaan ystäväni osaisivat kertoa paljon parempia omituisuuksia.